Zaczynam

Ponieważ wchodząc w nowe towarzystwo wypada się przedstawić, to i ja chciałabym opowiedzieć trochę o sobie.

Mam na imię Zuzanna, ale od lat wszyscy znajomi mówią do mnie Zula. Przejął to też mój mąż no i jestem Zula. Mam 28 lat i w tym roku urodziłam synka - Dominika, zwanego przez wszystkich Domisiem (u nas nikt nie jest nazywany swoim prawdziwym imieniem).

Swoją przygodę z social mediami zaczęłam, dzieląc się przygotowaniami do macierzyństwa na Instagramie, ale ponieważ skończyłam polonistykę i bardzo lubię pisać postanowiłam założyć bloga, którego nazwałam tak samo jak moje konto na Instagramie.

O czym chciałabym tutaj pisać?
Jak sama nazwa wskazuje o moim życiu, o jego blaskach, ale też cieniach. O macierzyństwie, ale nie tylko bo przecież zostając mamą nie przestałam być kobietą (mimo, że w pewnym momencie tak mi się wydawało - pewnie o tym napiszę). O naszej wielkiej wspólnej, rodzinnej pasji jaką są podróże. O przeczytanych książkach, upolowanych w lumpeksie perełkach, o filmach jakie ostatnio obejrzałam, o dziecięcych gadżetach, o ozdobach, które lubię sama wykonywać, o moich przemyśleniach i milionach różnych spraw.



Po prostu o moim życiu. Zapraszam do mojego świata.

Komentarze

Popularne posty